Rostiga bilar och bollslungande

Tidigare i dag var jag borta på Rimnersvallen för att kolla när min lillebror spelade match i Oddebollen. På vägen dit och tillbaka blev det till att kika på gamla bilar och motorcyklar.

Jag kan väl säga att jag inte är övertjust i varken fotboll eller gamla bilar. Och speciellt gamla bilar har jag inte mycket till övers för, jag tycker mest att de skräpar ner med sina motorer utan katalysator. I dag hade de nämligen backrace i Dynamitbacken med dessa skrothögar till bilar. Visserligen var väl en del väldigt väl underhållna medan andra var rostiga som bara den.

Fotboll däremot har jag börjat uppskatta mer och mer, från att som yngre gått in i andra rum och vägrat kolla på det om jag inte fick en fotbollsmacka till att nu faktiskt tycka att det är ganska så roligt och jag kan till och med bli nervös om det är en riktig rysarmatch.

Här är några bilder från dagens äventyr.



Allmänt | |
#1 - - Karin:

...och riktigt bra bilder tog du ju också. :)

Upp