Helgen

Den här helgen har bestått av jobb och återigen jobb hela helgen lång. Jag har bevakat Torpjoggen, Lilla Bohusspelen och Pojkträffen. En hel helg med sport med andra ord. Det började då i går med Torpjoggen och fortsatte med de andra i dag. För er som inte vet vad detta är för sporter kan jag ju berätta det. Torpjoggen är en löptävling, Lilla Bohusspelen en friidrottstävling och Pojkträffen en handbollsturnering. Eller så kollar ´ni bara på bilderna så förstår ni vad det är för några sporter.

Jag börjar inte i kronologisk ordning utan jag börjar med Lilla Bohusspelen som var det jag började dagen med att bevaka.



Efter den bevakningen på Rimnersvallen cyklade jag hem och åt resterna från gårdagens Thaimat och fortsatte sedan till Agnebergshallen och Pojkträffen.

 

Och så till slutet av det här inlägget. Här bjuder jag på tre bilder från Torpjoggen.



Snart bär det av till sista jobbhändelsen den här helgen, UNG-möte. Ja, ni läste rätt. Nu ska vi dra igång igen!
Sport | |
Upp